Mamy obowiązek dostarczyć Klientowi, będącemu konsumentem, towar bez wad i odpowiadamy za niego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne.

 

Jeżeli otrzymany przez Państwa towar ma wadę stwierdzoną przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania, prosimy o zgłoszenie wady (można skorzystać z formularza reklamacji) i odesłać towar na nasz adres:

 

TESORO

Pasaż Handlowy Piotr&Paweł

ul. Druskienicka 12A/65

60-476 Poznań

 

Prosimy podać dane kontaktowe umożliwiające kontakt z Państwem na potrzeby procesu reklamacji, a także załączyć dokumenty lub podać dane umożliwiające identyfikację zawartej umowy sprzedaży (np. numer zamówienia, paragon, fakturę, etc.) Załączenie paragonu lub faktury nie jest obowiązkowe, lecz jest przez nas sugerowane, gdyż zazwyczaj przyspiesza proces reklamacji.

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji pisemnie, mailowo lub sms.

 

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji zamieszczone są w naszym Regulaminie

 

Nasza firma nie udziela gwarancji na sprzedawane towary.